Thursday, May 6, 2010

si wali selipar yang celupar. Zaid otak 3Suku


Zaid berkata, persoalan mengenai Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang dikatakan melanggar arahan Sultan Selangor seperti didakwa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tidak timbul sama sekali memandangkan di dalam perlembagaan menyebut, tidak sependapat hanya bererti berbeza pandangan, bukannya ingkar seperti didakwa.

Menurutnya, selain Nik Abdul Aziz ramai lagi yang tidak sependapat dengan pendirian peribadi Sultan termasuklah beberapa perkara sebelum ini seperti di dalam kes bekas model sambilan, Kartika Sari Dewi yang dihukum sebat kerana kesalahan minum arak.

“Sultan Pahang menitahkan supaya Kartika tidak perlu dirotan adalah keputusan yang sah kerana baginda ada kuasa di bawah Enakmen Pentadbiran Agama Islam Negeri untuk berbuat demikian.

“Itu pun ramai yang membantah dan melenting malah, ada yang mengkritik keputusan Sultan Pahang, termasuk dari Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM), justeru perbezaan pendapat oleh Nik Abdul Aziz bukanlah satu kesalahan atau perbuatan menghina,” katanya. - Sinar Harian

Sama ada si kaki botol ni masih 'jalu' atau kepala masih berdengung belum pulih dari tumbukan padu TKO hulu selangor? ini bukan kes tidak sependapat atau berbeza pandangan tetapi berkaitan "KECELUPARAN!". Lagi sekali di ulangi.."KECELUPARANNN!!". KECELUPARAN MULUT WALI SELIPAR A.K.A WALI TEROMPAH terhadap Duli Baginda Sultan Selangor dengan menyindir baginda dengan perkataan "BODOH"

Petikan dari Berita Harian - Nik Aziz dalam ceramahnya di Kampung Kubang Batang, Wakaf Baru kelmarin menyifatkan individu yang tidak mahu menerima kenyataannya sebagai bodoh menerusi kata-katanya: “Baso bodo payoh nak ajar (jenis bodoh susah hendak diajar), inilah sikap orang yang amal politik suku agama suku.”

Sekarang wali terompah dan si kaki botol dah boleh duduk sama rendah, berdiri sama tinggi, bodoh pun sama-sama bodoh! OTAK 3SUKU! ekekekek

4 comments:

  1. kahkahkahkah lawak2

    mana stereng dia?

    ReplyDelete
  2. sebelum nak tido..pekene sebotol

    sebelum nak makan...pekene sebotol

    sebelum nak berak..pekene sebotol

    zaid brahi memang berotak botol

    wuakakakaka

    ReplyDelete
  3. Salam,

    komunis sudah menyusup masuk apa akan jd negara kita nanti.

    ReplyDelete
  4. w'salam bro junah

    di utara tanah air pun dah mula cacamerba di sebabkan oleh tindakan komunis anak beranak.

    bayangkan jikalau mereka menguasai negara

    ReplyDelete

My Blog List