Tuesday, May 4, 2010

PASRAEL: Wali Selipar Lebih Bodoh Dari 1000 Ekor Keldai


wali selipar a.k.a wali terompah semakin parah. percakapan semakin melalut akibat otak semakin mengecut. sama ada wali selipar ni diperbodohkan atau memang "bodoh cari sendiri". sudahlah datang tak di jemput malah berperangai macam 1000 ekor keldai!. titah baginda sultan selangor cukup bersopan. tidak terkeluar pun satu ayat yang berbentuk penghinaan.

Tapi lihatlah sendiri betapa bongkak, riak, takbur, besar kepala atas bawah, bodoh sombongnya si wali selipar a.k.a wali terompah a.k.a wali cabok menyindir tuanku sultan dengan perkataan yang tak sepatutnya di ucapkan dari mulut bangkai seorang 'wali'!

memang betullah kata orang. kerana pulut santan biasa, kerana mulut otak binasa!. dan sekarang ni dah nampak otak wali selipar menghampiri kebinasaan akibat pendedahan kickdefella. ingat! allah maha adil. allah 'bayar cash' tak mengira darjat sama ada dia tu wali selipar atau wali terompah mahupun wali cabok. tetapi jika selalu sangat bersifat munafikun tentunya ada pembalasan dari allah s.w.t.

rakyat tertanya-tanya kenapa wali selipar a.k.a wali terompah begitu bersungguh-sungguh mempertikaikan titah sultan tetapi apabila skandal berkaitan 4 juta si wali selipar a.k.a wali terompah nampak terkedu!. selalunya beliau lah orang yang pertama mempertahankan si kaki botol, dia juga sanggup mempertahankan DAP komunis ketika islam diperkotak katikan!

tapi kali ini tiada langsung ulasan mahupun fatwa merapu yang mampu di hamburkan atau apakah beliau sekarang sedang mencari nas-nas al-quran untuk di modified mengikut citarasa pakatan songsang?

semua dokumen-dokumen dan maklumat-maklumat yang di berikan oleh syed azidi kepada SPRM seperti menyucuk-nyucuk otak tepu si wali selipar a.k.a wali terompah. masakan tidak. sampai sekarang pun macam orang dungu sedangkan inilah masanya beliau berpeluang mengeluarkan fatwa-fatwa melalut

memang sah wali selipar a.k.a wali terompah dah buntu!. kali ini beliau terpaksa mengarahkan pundak-pundaknya meng'handel' isu 4 juta ni. pastinya beliau dah tak mampu nak menangkis serangan bertali arus dari bekas anak didiknya syed azidi.

itulah akibatnya apabila mulut seorang 'wali' yang dipenuhi sampah sarap bercakap ikut sedap mulut. rakyat selangor khususnya pasti tak akan lupa sampai mati bila sultan yang di kasihi di hina sedemikian rupa. maruah raja melayu di 'injak-injak' manakala kepimpinan komunis terus di dewa-dewakan

PAKATAN SOOOOO SUCK!!

5 comments:

  1. assalamualaikum

    dah tiba masanya tok garu letak jawatan sebelum di malukan lebih teruk lagi

    bersikap kurang ajar bukan amalan org islam tapi tok garu dah melangkaui batasan sebagai seorang ulama

    sebab tu orang dia cukup sinonim dengan gelaran ulama terompah

    ReplyDelete
  2. salam

    tumpang lalu.................

    musafir kelana

    ReplyDelete
  3. n.ajis tenggelam dalam sekumpulan keldai baghal
    kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Salam,

    dia makin merosakkan PAS.

    ReplyDelete
  5. w'salam sdr baju batik

    btul kata sdr. dia dah sepatutnya menghabiskan masa melayan cucu kat rumah.

    silekan sdr anon 7.11..halaman rumah saya sentiasa terbuka ^_^

    dia menenggelamkan diri dia sendiri tu klu sdr anon 9.33 nak tau ekeke

    wasalam bro junah
    bagus juga dia berterusan merosakkan pas. dia sebenarnya dh jadi liabiliti kpd pas tapi menjadi 'lubuk' kepada BN

    ReplyDelete

My Blog List