Sunday, May 30, 2010

senarai-senarai menteri dan timb. menteri yang harus di gugurkan


http://parpukari.blogspot.com/2010/05/panas-berapi-nama-menteri-dan-timbalan.html

Tuesday, May 25, 2010

Blogger Prihatin..Warkah untuk PM


sila klik

Thursday, May 13, 2010

Sunday, May 9, 2010

Pasrael terpaksa berbohong untuk sekeping undi!

oleh lela saree

DAP menongkah arus, Khalid Gereja jadi Bintang?

"mereka terpaksa menentang parti pemerintah yang kuat di negeri Sarawak ini di samping masyarakat Cina yang masih lagi percaya dengan isu seperti negara Islam yang dimainkan oleh BN di negeri ini." - haprakah

TERPAKSA?. jadi selama ini benarlah perjuangan mereka untuk rakyat hanyalah kerana terpaksa dan bukan atas dasar keikhlasan.

TERPAKSA membela al juburi yang bercita-cita nak jadi PM ikut pintu belakang

TERPAKSA membela al juburi dengan menyalak di jalan-jalan raya agar beliau dilepaskan dari tuduhan liwat

TERPAKSA membela al juburi walaupun Khalid gereja TERPAKSA memberi khutbah di gereja demi untuk menarik undi bukan islam

TERPAKSA menuruti kehendak al juburi supaya bersikap perkauman serta lantang bersuara mengadu domba antara rakyat

TERPAKSA menerima pembohongan al juburi dengan berbohong pula kepada rakyat

TERPAKSA memaksa rakyat mengaminkan doa bala si wali selipar walaupun mereka tahu bala yang sedang menimpa pakatan sekarang adalah akibat perbuatan khianat mereka sendiri terhadap rakyat

TERPAKSA membontoti al juburi lari keluar setelah di malukan oleh bekas rakan sendiri di dalam dewan

dan yang paling memalukan apabila..

TERPAKSA mengeluarkan kata-kata penghinaan apabila tewas PRK Batang Ai "mereka ini tidak reti undi, pakai cawat lagi. Saya bukan nak hina tetapi tempat pakai yang molek, undi PAS,"

semuanya kerana TERPAKSA!..

jadi kepada pengundi-pengundi di sibu..ingatlah, susah berurusan dengan pihak yang suka membuat kerja-kerja kerana TERPAKSA ni!. berhati-hatilah apabila memilih calon

Saturday, May 8, 2010

Pakatan EXTRA kurang hajarrr!..ptuih!

Bawalah Politik ke Masjid - Nasrudin Tantawi

ketika sedang melayari portal fitnah pembangkang (Haprakah) tiba-tiba mata tertumpu pada satu kolum/rencana yang di khaskan untuk ketua 'militan' dewan pemuda PAS. siapa lagi kalau bukan nasrudin tantawi. saya terus saja klick kepada tajuk. namun artikel tersebut KOSONG! Klick

kalau mengikut tajuk asal sesiapa pun boleh membuat andaian masing-masing. tetapi yang pasti ianya seperti mengulangi perkara yang sama yang di lakukan oleh seorang 'wali' sebelum ini. memang menjadi satu resam dalam rejim PAS yang suka bersifat kurang ajar. begitu juga dengan si kaki botol dari PKR yang semakin galak 'menjolok sarang tebuan' walaupun dia mengaku "saya juga orang melayu".

“Jikalau kuasa membuat perintah dan arahan dalam hal-hal agama Islam itu boleh dibuat oleh Raja Melayu tanpa merujuk kepada DUN dan berkuat kuasa serta merta tanpa diwartakan maka bererti kita kembali ke zaman Khalifah,”

petikan di atas adalah dari si kaki botol yang masih mempertahankan pendiriannya serta mempertikai titah baginda sultan selangor sebelum ini. Kita nak tahu juga bagaimana pula tindakan si wali selipar yang bermati-matian mempertahankan ketua komunis pulau pinang yang membatalkan sambutan maulud nabi? yang membenarkan orang kafir menggunakan surau bercermah di saf ke dua? meredhai orang bukan islam membacakan surah aura di pentas politik??

bagaimana pula jika orang bukan islam yang cuba memanipulasi imej seorang khalifah untuk mengelirukan umat islam tetapi menjalankan kegiatan 'tidak bermoral' dalam pemerintahannya?? beranikah si kaki botol menjelaskan prinsip beliau di hadapan ketua komunis pulau pinang atau beliau sengaja nak menyakiti hati tuanku dan orang-orang melayu??

PAKATAN A MOTHER TRUCKER!!

Friday, May 7, 2010

Rakyat WAJIB saman "Pakatan Rakyat"



"Peruntukan yang dikatakan RM4 juta memang besar sebab dikira dengan perbelanjaan sewa bangunan berkenaan. “Nasib baik sewa bangunan di Kelantan, kalau sewa di Putrajaya lagi besar perbelanjaannya, kita ni kena kira biar betul dan jelas,” ujar Husam lagi.

- Jawapan Husam terhadap kickdefella


Sepatutnya rakyat kelantan boleh menyaman kerajaan negeri kerana telah mengabaikan dan mensabotaj kebajikan dan sosio ekonomi mereka kerana selama ini terpaksa memangkah PAS atas dasar mempercayaai bulat-bulat segala temberang yang di war-warkan oleh para pemimpin atasan PAS terutama Husam Musa.

Rakyat harus mendesak Musa memberitahu rakyat dari mana dia memperolehi wang sebanyak RM4 juta untuk membiayai gerakan perang saraf. Kenapa wang tersebut tidak di salurkan kepada golongan yang memerlukan seperti apa yang dilakukan oleh kerajaan pusat (wang ihsan)

Rakyat Malaysia juga boleh menyaman Musa kerana cuba menyembunyikan perkara yang sebenar (melibatkan jumlah wang yang besar) apabila beliau mengeluarkan kenyataan seperti di bawah:

"Rakyat tidak perlu mempersoalkan di mana peruntukan itu diambil dan jangan berfikir sebagaimana pemimpin Umno berfikir"

“PAS sering dibantu oleh jutawan serta golongan korporat yang ingin mendapat keredhaan Allah di atas apa yang mereka belanjakan,”

Kerana itu, tambahnya mereka sering membantu PAS dalam sumber kewangan untuk membantu perjuangan parti itu dalam menegakkan syiar Islam di negara ini

kenapa beliau harus bersikap double standard apabila setiap kali kerajaan pusat membentangkan bajet tahunan maka pihak pembangkang boleh pulak mempersoalkannya? seolah-olah rakyat dipaksa menutup mata jika kerajaan negeri berbelanja sakan termasuk menggunakan wang rakyat (peruntukkan tahunan dari kerajaan pusat) oleh pemimpin totok PAS

membantu?? YA! membantu kroni-kroni jutawan yang semakin 'kaya'wan dan ahli-ahli ko'parat' balak
membolot dan menyamun hasil negeri dengan tidak mempedulikan nasib rakyat di negeri sendiri. Menegakkan syiar islam hanyalah mitos tahyul untuk mengabui mata rakyat agar melihat PAS sebuah parti maksum di luar kulit saja manakala di dalam bak bangkai mayat!

Jika sebelum ni husam tak mengaku dia terlibat sama kini dia dah gali kubor sendiri. ternanti-nanti juga jawapan dari setiausaha akhbar wali selipar dan timbalan speaker DUN berkaitan cabaran syed azidi yang seterusnya.

Ketua Komunis DAP pulak mengambil kesempatan mencurah minyak tanah kedalam api. apa kurangnya penglibatan salahlaku wang peruntukan PAS dan DAP di Selangor?? Klick. Bodoh baghal punya ketua komunis keparat! ekekeke

PASRAEL & DAPig SUCKING RAKYAT BLOOD!!

Thursday, May 6, 2010

PASRAEL: yang miskin itu rakyat..yang kaya itu PAS


Ibu 9 anak di bangsal lembu

utusankelantan@utusan.com.my

PASIR PUTEH 6 Mei - Apa yang dipanggil rumah buat seorang ibu bersama sembilan orang anaknya berteduh di Kampung Kolam Tembesu di sini hanyalah sebuah bangsal, bekas kandang lembu.

Sudah lima bulan keluarga itu menetap di situ dan mereka tidak mempunyai pilihan lain biarpun terpaksa tinggal bersesak, tanpa kemudahan bekalan air bersih, malam yang diterangi pelita ayam dan basah bila hujan.

Seperti ibu-ibu yang lain, Rosnani Mamat, 38, mengimpikan anak-anaknya tinggal dalam keadaan sempurna tetapi nasib keluarganya tidak sebaik orang lain kerana himpitan kemiskinan dan diburukkan dengan konflik keluarga.

"Sebelum ini kami menumpang di rumah orang tua tidak jauh dari sini dan kemudiannya terpaksa berpindah, menjadikan keadaan lebih buruk," ujarnya ketika ditemui di rumahnya hari ini.

Bangsal seluas tiga meter persegi di tanah datuknya dibaiki dan diubahsuai menggunakan plastik tebal dan papan lama sebagai dinding.

Enam anaknya masih di bangku sekolah manakala tiga lagi masih kecil termasuk yang bongsu berusia setahun dan Rosnani bersendirian menguruskan anak-anak kerana suaminya bekerja sebagai buruh kasar di Pulau Pinang.

Selain kiriman bulanan suaminya sekadar RM100, dia bersyukur kerana Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) menghulurkan RM450 sebulan bagi membolehkan dapur rumahnya berasap dan anak-anak ke sekolah.

''Hati saya menangis melihat anak- anak tidur bergelimpangan dalam ruang sempit ini apatah lagi bila melihat mereka resah ketika ruang tidur basah kerana bocor.

Tiga anak saya belajar di sekolah rendah dan tiga lagi belajar di sekolah menengah.

"Anak saya, Norshihah Maidin, 17, dan Nor Shamira, 15, akan ambil peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) dan Penilaian Menengah Rendah (PMR) tahun ini. Mereka perlu lebih banyak belanja," ujarnya.

Selain itu, katanya, Nor Ain Eliya, 13, Mohd. Amirul, 10, dan anak kembarnya, Mohd. Shabani dan Mohd. Rabbani, 8, turut memerlukan wang saku untuk belanja sekolah.

"Lazimnya mereka ini, tidak membawa wang ke sekolah dan mengharapkan bantuan makanan yang disediakan menerusi Rancangan Makanan Tambahan," katanya.

Katanya, keadaan rumah membataskan tumpuan anak-anaknya untuk mengulang kaji pelajaran pada waktu malam kerana hanya menggunakan pelita minyak tanah.

Menurut Rosnani, dia berusaha mengangkut air bersih berulang kali bersama anak-anak sejauh 400 meter untuk keperluan mereka.

Dia memberitahu, pihak pengurusan Sekolah Kebangsaan Tualang Tinggi bersama Guru Besarnya, Halimah Mahfud terus menziarahi keluarganya dan menyampaikan sumbangan hasil derma guru-guru selepas mendapati ketiga-tiga anaknya tidak pernah membawa wang ke sekolah.

Dalam kepayahan yang terpaksa dilalui bersendirian, Rosnani amat mengharap suaminya pulang, lebih-lebih lagi apabila anaknya Mohd. Shabini disahkan oleh doktor menghidap penyakit buah pinggang dan terpaksa sering menjalani pemeriksaan.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Slogan "Membangun bersama islam" retorik lapuk. Sayang..masih ada rakyat yang tak mampu nak membangunkan ekonomi sendiri disebabkan ketotokan kerajaan negeri membuang RM4 juta begitu saja. Bukan kah sepatutnya wali selipar a.k.a wali terompah yang layak duduk di kandang lembu itu??

PASRAEL SUCKK!!

si wali selipar yang celupar. Zaid otak 3Suku


Zaid berkata, persoalan mengenai Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang dikatakan melanggar arahan Sultan Selangor seperti didakwa Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak tidak timbul sama sekali memandangkan di dalam perlembagaan menyebut, tidak sependapat hanya bererti berbeza pandangan, bukannya ingkar seperti didakwa.

Menurutnya, selain Nik Abdul Aziz ramai lagi yang tidak sependapat dengan pendirian peribadi Sultan termasuklah beberapa perkara sebelum ini seperti di dalam kes bekas model sambilan, Kartika Sari Dewi yang dihukum sebat kerana kesalahan minum arak.

“Sultan Pahang menitahkan supaya Kartika tidak perlu dirotan adalah keputusan yang sah kerana baginda ada kuasa di bawah Enakmen Pentadbiran Agama Islam Negeri untuk berbuat demikian.

“Itu pun ramai yang membantah dan melenting malah, ada yang mengkritik keputusan Sultan Pahang, termasuk dari Persatuan Peguam Syarie Malaysia (PGSM), justeru perbezaan pendapat oleh Nik Abdul Aziz bukanlah satu kesalahan atau perbuatan menghina,” katanya. - Sinar Harian

Sama ada si kaki botol ni masih 'jalu' atau kepala masih berdengung belum pulih dari tumbukan padu TKO hulu selangor? ini bukan kes tidak sependapat atau berbeza pandangan tetapi berkaitan "KECELUPARAN!". Lagi sekali di ulangi.."KECELUPARANNN!!". KECELUPARAN MULUT WALI SELIPAR A.K.A WALI TEROMPAH terhadap Duli Baginda Sultan Selangor dengan menyindir baginda dengan perkataan "BODOH"

Petikan dari Berita Harian - Nik Aziz dalam ceramahnya di Kampung Kubang Batang, Wakaf Baru kelmarin menyifatkan individu yang tidak mahu menerima kenyataannya sebagai bodoh menerusi kata-katanya: “Baso bodo payoh nak ajar (jenis bodoh susah hendak diajar), inilah sikap orang yang amal politik suku agama suku.”

Sekarang wali terompah dan si kaki botol dah boleh duduk sama rendah, berdiri sama tinggi, bodoh pun sama-sama bodoh! OTAK 3SUKU! ekekekek

Tuesday, May 4, 2010

PASRAEL: Wali Selipar Lebih Bodoh Dari 1000 Ekor Keldai


wali selipar a.k.a wali terompah semakin parah. percakapan semakin melalut akibat otak semakin mengecut. sama ada wali selipar ni diperbodohkan atau memang "bodoh cari sendiri". sudahlah datang tak di jemput malah berperangai macam 1000 ekor keldai!. titah baginda sultan selangor cukup bersopan. tidak terkeluar pun satu ayat yang berbentuk penghinaan.

Tapi lihatlah sendiri betapa bongkak, riak, takbur, besar kepala atas bawah, bodoh sombongnya si wali selipar a.k.a wali terompah a.k.a wali cabok menyindir tuanku sultan dengan perkataan yang tak sepatutnya di ucapkan dari mulut bangkai seorang 'wali'!

memang betullah kata orang. kerana pulut santan biasa, kerana mulut otak binasa!. dan sekarang ni dah nampak otak wali selipar menghampiri kebinasaan akibat pendedahan kickdefella. ingat! allah maha adil. allah 'bayar cash' tak mengira darjat sama ada dia tu wali selipar atau wali terompah mahupun wali cabok. tetapi jika selalu sangat bersifat munafikun tentunya ada pembalasan dari allah s.w.t.

rakyat tertanya-tanya kenapa wali selipar a.k.a wali terompah begitu bersungguh-sungguh mempertikaikan titah sultan tetapi apabila skandal berkaitan 4 juta si wali selipar a.k.a wali terompah nampak terkedu!. selalunya beliau lah orang yang pertama mempertahankan si kaki botol, dia juga sanggup mempertahankan DAP komunis ketika islam diperkotak katikan!

tapi kali ini tiada langsung ulasan mahupun fatwa merapu yang mampu di hamburkan atau apakah beliau sekarang sedang mencari nas-nas al-quran untuk di modified mengikut citarasa pakatan songsang?

semua dokumen-dokumen dan maklumat-maklumat yang di berikan oleh syed azidi kepada SPRM seperti menyucuk-nyucuk otak tepu si wali selipar a.k.a wali terompah. masakan tidak. sampai sekarang pun macam orang dungu sedangkan inilah masanya beliau berpeluang mengeluarkan fatwa-fatwa melalut

memang sah wali selipar a.k.a wali terompah dah buntu!. kali ini beliau terpaksa mengarahkan pundak-pundaknya meng'handel' isu 4 juta ni. pastinya beliau dah tak mampu nak menangkis serangan bertali arus dari bekas anak didiknya syed azidi.

itulah akibatnya apabila mulut seorang 'wali' yang dipenuhi sampah sarap bercakap ikut sedap mulut. rakyat selangor khususnya pasti tak akan lupa sampai mati bila sultan yang di kasihi di hina sedemikian rupa. maruah raja melayu di 'injak-injak' manakala kepimpinan komunis terus di dewa-dewakan

PAKATAN SOOOOO SUCK!!

Sunday, May 2, 2010

pembangkang menangguk di air keruh


hari ini sisipan akhbar di berita harian memuatkan 2 kejadian di mana ianya melibatkan anggota keselamatan. Klick! dan Klick!. kejadian pertama membabitkan seorang remaja yang dikatakan di kasari oleh pihak polis sehingga menyebabkan remaja itu mengalami kecederaan seperti apa yang di ceritakan oleh ahli MBSA, Azli Yusof dan disertai oleh YB Khalid Gereja dan bapa remaja tersebut.

Kejadian kedua pulak agak serius dimana nyawa seorang anggota polis trafik hampir melayang gara-gara penunggang hati kering yang nekad merempuh sekatan jalanraya semata-mata nak menyelamatkan diri dari dikenakan tindakan pihak polis.

Sebelum ini pembangkang begitu cepat menyalahkan pihak polis dalam kes tembakan membabitkan seorang remaja baru-baru ini. Apa yang menarik di sini kita boleh lihat bagaimana peranan pembangkang yang bersikap double standard atau mencari peluang terhidang mempolitikkan keadaan mengikut kepentingan mereka sendiri. Pembangkang ni ibarat lalat. di mana ada bangkai disitu mereka hinggap.

Mereka menganggap peranan polis hanya akan menguntungkan mereka jika mereka sendiri telah melakukan 'jenayah' sekaligus dapat menggunakan isu-isu tertentu untuk meraih simpati serta memburuk-burukkan kredibiliti pihak polis dimata rakyat.

Tidak salah jika mereka mengutamakan rakyat tapi adakah dengan membuat tuduhan melulu terhadap pihak berkuasa tanpa mengetahui punca sebenar itu satu tindakan bijak? Adakah kerana pihak polis mempunyai kuasa maka mereka terus dipersalahkan membabibuta jika sesuatu kejadian yang tak di ingini itu melibatkan mereka?

Mereka bukan robot!. hanya manusia biasa yang ditugaskan untuk menjaga ketenteraman awam termasuk pembangkang. Patutkah mereka terus dipersalahkan tanpa diberikan peluang untuk mempertahankan tindakan mereka yang hanya menjalankan tugas yang di amanahkan?

sama ada mereka benar atau salah, bukan hak kita untuk menentukan hukuman. Tetapi kejadian sebegini dah jadi satu kesempatan kepada pembangkang untuk cuba menaikkan semula imej mereka yang dah tercalar khususnya di selangor.

tak hairan lah jika titah sultan pun mereka sanggup pertikaikan. inikan pulak anggota keselamatan awam!. Dimana mereka ketika sultan gering di hospital? dimana mereka ketika anggota polis terlantar dihospital dengan kaki tergantung? nak bertanya khabar pun tak mampu. pembangkang memang kurang ajar!

PEMBANGKANG SUCK!!

PASRAEL: "yang haram itu halal..yang halal itu haram"


Ulama anggotai kumpulan dikir barat
Muhd Yusri Amin

KOTA BHARU, 29 April: Kelantan mencetus satu lagi kejutan baru apabila menubuhkan pasukan dikir barat di kalangan ulama yang terdiri daripada guru-guru agama dan imam masjid.

Biar pun berpakaian jubah dan serban di kepala, mereka boleh berdikir seperti kumpulan dikir barat lain. Jangan terkejut kerana inilah idea dicetus Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Dan baru-baru ini beliau melancarkan kumpulan dikir barat tersebut yang dikenali sebagai Kumpulan Dikir Barat Sri Halaqat. Klick!

aiseymann..ape sudaaa jadi dengan pengharaman wayang kulit, dikir barat dan lain-lain persembahan kebudayaan sebelum ni? dulu kata benda-benda ni mengkhayalkan rakyat. meleka-lekakan rakyat.

ape kata blogger MSO plak ekeke...

lepas ni nicky dah bleh tubuh band kapak pakai serban plak...

melalak kat atas gunung ekekek

PAS FOR ALL..PAS CAN DO ALL..yuck!

si anak, si botol, si kera dan si ketot


Pelantikan Ezam pecah belahkan UMNO: AMK SHAH ALAM – Pelantikan bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK), Ezam Mohd Noor sebagai senator tidak menggugat Parti Keadilan Rakyat (PKR) mahupun Pakatan Rakyat (PR), sebaliknya diyakini akan menyebabkan pepecahan dalam UMNO terutama di kalangan Pemuda UMNO. Ketua AMK, Shamsul Iskandar Mohd Akin berkata, beliau yakin sebahagian besar pemimpin UMNO tidak bersetuju dan berpuas hati dengan pelantikan Ezam yang baru dua tahun menyertai UMNO dilantik sebagai senator. “Dalam kalangan pemimpin UMNO juga ramai yang tidak begitu senang dengan kehadiran Ezam dalam parti apatah lagi dengan layanan hebat Perdana Menteri dengan melantiknya sebagai senator. “PKR begitu simpati dengan pemimpin UMNO yang lain yang lebih layak diberi ruang. Apa yang berlaku ini ibarat pepatah “kera dihutan disusukan, anak di rumah mati kelaparan’,” katanya kepada Sinar Harian, semalam. Beliau berkata demikian mengulas persepsi penganalisis politik yang membayangkan kehadiran Ezam dalam Dewan Negara akan menggugat kestabilan PKR dan memberi kesan kepada Anwar Ibrahim. Mengulas mengenai pelantikan Ezam sebagai senator, Shamsul menyifatkannya sebagai ‘habuan politik’ setelah berjasa kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak. “Nampaknya UMNO juga ketandusan pemimpin muda dengan melantik pemimpin ‘kitar semula’ yang dahulunya musuh ketatnya mewakili parti di Dewan Negara,” katanya. Ezam adalah antara empat individu yang akan dilantik sebagai Ahli Dewan Negara selain Timbalan Presiden MIC, Datuk G Palanivel, Pengerusi Eksekutif Rahim & Co., Datuk Abdul Rahim Abdul Rahman dan Ketua Wanita UMNO Bahagian Pagoh, Noriah Mahat. Mereka akan mengangkat sumpah jawatan untuk tempoh tiga tahun di hadapan Yang Dipertua Dewan Negara, Tan Sri Abu Zahar Ujang, Isnin ini.

Ape si ketot ni membebel? kena sindrom parkinson ke per? selepas tak dapat jadi yb si ketot ni terus sasau dan tak semena-mena nak membabitkan nama umno plak. tu baru dilantik jadi senator dah kecoh sekampung macam ayam hilang anak!.bayangkan kalau ezam benar-benar jadi YB. lagi huru hara la PKR sebab semua YB dapat info panas 'live' dari ezam ekeke

Ezam sendiri pernah meluahkan bahwa dia sendiri tak mengharapkan apa-apa jawatan atau habuan apabila beliau menyertai umno semula kerana beliau memahami keadaan beliau sebagai 'ahli baru'. lagipun PM ada hak melantik sape-sape saje. Mungkin si ketot jaki dan marah kat boss peliwat dia kerana nama dia 'tak naik' sebaliknya si kaki botol yang di beri peluang maka si ketot melempiaskan amarahnya terhadap ezam ekeke

sepatutnya si ketot menyedari bahwa dirinya, zaid dan kera-kera pkr yang lain telah di per'lembu'kan oleh boss songsang beliau kerana sudah terang orang yang sebersih dan selayaknya seperti dr halili di tolak ketepi begitu saja manakala sikaki botol yang penuh dengan skandal dan kontroversi di angkat sebagai calon. yang pasti dengan perlantikan ezam nanti akan memudahkan rakyat memahami sape al juburi and the battery yang sebenarnya. nah sekarang sape yang jadi anak dan sape yang jadi kera? ekeke

bodoh punye ketot..kencing pakai pampers laaa...PKR IS SUCKK!!


Saturday, May 1, 2010

PASRAEL: "yang bathil itu benar..yang benar itu auta" - 2


Pas buat laporan polis berhubung kenyataan bunuh terhadap Nik Abdul Aziz

KUALA LUMPUR - Dewan Pemuda Pas membuat laporan polis berhubung kenyataan ugutan bunuh yang dipaparkan dalam sebuah laman web sosial milik seorang lelaki terhadap Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Laporan polis itu dibuat oleh Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Nasrudin Hassan At-Tantawi di Balai Polis Chow Kit selepas membaca mengenai ugutan bunuh itu di laman Facebook lelaki berkenaan, Khamis lalu.

"Saya menyedari mengenai ugutan terbabit, selepas membaca komen seorang lelaki menggunakan nama Mohd Safuan Mohd Hilmi, yang ditulis pada malam Khamis lalu.

"Dalam laman webnya lelaki itu dikatakan sanggup dihukum gantung jika dapat membunuh Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan," katanya ketika ditemui pemberita di perkarangan balai polis itu.

Beliau berkata PAS menganggap ancaman bunuh dalam laman sosial itu sebagai perkara yang sangat serius kerana ia membabitkan soal keselamatan dan secara tidak langsung memberi ancaman terhadap Nik Abdul Aziz. - sinar harian

celako! celako! celako! dah jadi kelako! kelako! kelako!..ekekekeke. lawak terbaru terbitan pasrael semakin menarik terutama selepas ketua dewan pemuda pas si tantaik membuat laporan polis pasal ade orang ugut nak bunuh wali cabok. di zaman i.t. serba canggih ni sape-sape pun boleh dakwa macam-macam. dia reka cerita sendiri, dia arah cerita sendiri,dia terbit cerita sendiri, dialah jadi pelakon, dialah tukang solek, dialah jurulampu, dialah tukang gantung..oppss!. alaa pendek kata dialah yang handel segala-galanya supaya jalan cerita tu nampak real! ekekeke

sejak syed azidi dedahkan sikit demi sedikit tembelang pas ni,ramai ulama-ulamamee celup rasa tak keruan. kire macam panas ponggong gitu ekekek. husam yang selama ni mendiamkan diri tiba-tiba melenting macam orang baru kene cucuh puntung rokok! apsal brader? sumthin wrong atau ade kene tempias ker?? ekeke. ingat!..pokok tak kan bergoyang dangdut kalau PAS tak main gendang.

berbalik pada cerita si tantaik. tetiba je timbul kes ni ketika syed mula melondeh pekung busuk pasrael. timing macam sengaja di 'set'kan untuk cuba mengalih perhatian rakyat dari kes sebenar. stail sama macam si'keldai zionis'. baik punye CILOK. Nampaknya pas terpaksa mengharapkan blogger-blogger chempiang dalam usaha nak menangkis bukti-bukti yang di kemukakan oleh syed azidi kepada SPRM seperti tulang ikan..opss silap! maaf..tulang besi dan topeng perak tapi nampaknya mereka hanya tau spin cerita seperti biasa tanpa mengemukakan bukti-bukti seperti apa yang di lakukan oleh syed azidi.

ulasan-ulasan yang diberikan oleh tulang ikan..opss silap lagi!..maaf..tulang besi, bunyi serupa jek seperti apa yang di nyatakan oleh Ahmad fadhli yang memandang remeh jumlah yang keluarkan oleh pas untuk membiayai operasi gerak saraf menjatuhkan pak lah. sama ada jumlah itu besar atau kecil, ia tetap satu perbuatan yang tak boleh di maafkan lebih-lebih lagi dilakukan oleh sebuah parti yang mendakwa mengamalkan ajaran islam tetapi menghalalkan fitnah akibat taksub berpolitik. Senang citer ulama-ulama mee celup betul-betul dah ketakutan akibat dari 'permainan' yang mereka cipta sendiri. kita tunggu dan lihat

ehemm..pada sape-sape di luar sana tu yang dah gile nak 'bunuh' wali cabok tu baik rentikan aje ler. dia tu aset besar. takde wali cabok, takde la tiket ke syurga ekekek

Friday, April 30, 2010

PASRAEL: "yang bathil itu benar..yang benar itu auta"

Syed Azidi sahut cabaran Dewan Pemuda Pas

KOTA BHARU 30 April - Penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz bersedia menyahut cabaran Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari untuk mendedahkan individu yang memberikan wang lebih RM 4juta untuk menjalankan operasi gerak saraf bagi memburukkan kepimpinan, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Beliau yang merupakan penulis blog Kickdefella bagaimanapun berkata, pendedahan tersebut tidak perlu dilakukan secara terburu-buru dan bila tiba masanya beliau akan dedahkan kesemuanya. Klick!

PAS ada berani? kepimpinan tinggi ulamak PAS ada berani? ketika ni sindrom penafian terus berlegar-legar dalam kepala hotak para ulamak mee celup PAS. Sekarang masing-masing mungkin tengah berhempas pulas macam mana nak tangkis bukti yang bakal di londehkan oleh syed azidi. kalau dulu mereka sanggup mengupah dan memandang tinggi blogger seperti beliau kerana banyak 'berjasa memfitnah' kepimpinan Pak Lah sehingga terduduk namun sekarang "BOOMERANG" ciptaan mereka membuat pusingan u-turn ke arah mereka pulak

Bagaimana pun mereka masih mempunyai blogger upahan lain seperti tulang besi yang sentiasa cuba memutarbelitkan fakta demi menjaga ponggong-ponggong 'ulamak materialistik' di dalam PAS. tak hairan lah jika wali selipar tak nak cerita banyak sebab tau mulut dia macam longkang dan kalau dia dah stat bukak cerita, sikit sebanyak mesti akan 'terbabas' sana sini. Dan yang paling risau sekali pastinya ulamak mee celup di sekeliling beliau.

Of coz, kalau boleh PAS nak tutup segala bangkai, bau hanyir, bau hapak, bau peluh ketiak masing-masing agar tidak terhidu oleh rakyat tapi MAMPUKAH mereka menafikan dakwaan syed azidi bahwa dia mempunyai semua dokumen-dokumen penting seterusnya mencabar beliau mendedahkan penyelewengan yang dilakukan oleh PAS dikelantan? sebelum ini Ahmad fadhli pulak seolah-olah mengganggap remeh jumlah yang di peruntukkan utk memfitnah Pak lah. 4 juta beb!! bukan sikit punya jumlah tuuu. PAS ADA BERANI??

PASRAEL IS SUCK!

Thursday, April 29, 2010

PASRAEL, PKR, DAP = Pakatan Bingai


UMNO Kelantan sifatkan PAS peruntuk RM4 juta burukkan BN sebagai keji

KOTA BAHARU -- UMNO Kelantan mendesak kerajaan negeri mendedahkan sumber peruntukan RM4 juta selama tiga tahun yang menurut satu laporan blog adalah bagi memburuk-burukkan pentadbiran bekas perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi dan memastikan PAS kekal memerintah Kelantan. Sambil menyifatkan tindakan itu sebagai keji, Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kelantan Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata Umno Kelantan kesal dengan PAS dan kerajaan negeri itu yang sanggup mengambil tindakan untuk memburuk-burukkan BN melalui pelbagai kaedah termasuk laman blog semata-mata untuk kekal berkuasa di Kelantan. Klick!


Shame on you Nicky and the whole Fuckatan Gang!

Thursday, April 1, 2010

CIFUT giler



syaitan CIFUT bertopengkan manusia
menyesatkan manusia
menggoda manusia tak kira lelaki atau wanita
tak kira lembut atau sebaliknya
depan belakang sama saje
yang penting takluk PUTRAJAYA
syaitan CIFUT akan terus bermaharajalela



Wednesday, March 31, 2010

Nizar & The Gang Bang bikin KECOH



Politik longkang di dahulukan

Samseng jalanan di utamakan

Rakyat di leka dan di kencingkan

Tipu rakyat di wajibkan

Fitnah habis-habisan di galakkan

Wadah perjuangan FAKATAN RAKYAT!

Monday, March 29, 2010

Sunday, March 28, 2010

altantuya scam



My Blog List