Saturday, May 1, 2010

PASRAEL: "yang bathil itu benar..yang benar itu auta" - 2


Pas buat laporan polis berhubung kenyataan bunuh terhadap Nik Abdul Aziz

KUALA LUMPUR - Dewan Pemuda Pas membuat laporan polis berhubung kenyataan ugutan bunuh yang dipaparkan dalam sebuah laman web sosial milik seorang lelaki terhadap Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat.

Laporan polis itu dibuat oleh Ketua Dewan Pemuda Pas Pusat, Nasrudin Hassan At-Tantawi di Balai Polis Chow Kit selepas membaca mengenai ugutan bunuh itu di laman Facebook lelaki berkenaan, Khamis lalu.

"Saya menyedari mengenai ugutan terbabit, selepas membaca komen seorang lelaki menggunakan nama Mohd Safuan Mohd Hilmi, yang ditulis pada malam Khamis lalu.

"Dalam laman webnya lelaki itu dikatakan sanggup dihukum gantung jika dapat membunuh Nik Abdul Aziz yang juga Menteri Besar Kelantan," katanya ketika ditemui pemberita di perkarangan balai polis itu.

Beliau berkata PAS menganggap ancaman bunuh dalam laman sosial itu sebagai perkara yang sangat serius kerana ia membabitkan soal keselamatan dan secara tidak langsung memberi ancaman terhadap Nik Abdul Aziz. - sinar harian

celako! celako! celako! dah jadi kelako! kelako! kelako!..ekekekeke. lawak terbaru terbitan pasrael semakin menarik terutama selepas ketua dewan pemuda pas si tantaik membuat laporan polis pasal ade orang ugut nak bunuh wali cabok. di zaman i.t. serba canggih ni sape-sape pun boleh dakwa macam-macam. dia reka cerita sendiri, dia arah cerita sendiri,dia terbit cerita sendiri, dialah jadi pelakon, dialah tukang solek, dialah jurulampu, dialah tukang gantung..oppss!. alaa pendek kata dialah yang handel segala-galanya supaya jalan cerita tu nampak real! ekekeke

sejak syed azidi dedahkan sikit demi sedikit tembelang pas ni,ramai ulama-ulamamee celup rasa tak keruan. kire macam panas ponggong gitu ekekek. husam yang selama ni mendiamkan diri tiba-tiba melenting macam orang baru kene cucuh puntung rokok! apsal brader? sumthin wrong atau ade kene tempias ker?? ekeke. ingat!..pokok tak kan bergoyang dangdut kalau PAS tak main gendang.

berbalik pada cerita si tantaik. tetiba je timbul kes ni ketika syed mula melondeh pekung busuk pasrael. timing macam sengaja di 'set'kan untuk cuba mengalih perhatian rakyat dari kes sebenar. stail sama macam si'keldai zionis'. baik punye CILOK. Nampaknya pas terpaksa mengharapkan blogger-blogger chempiang dalam usaha nak menangkis bukti-bukti yang di kemukakan oleh syed azidi kepada SPRM seperti tulang ikan..opss silap! maaf..tulang besi dan topeng perak tapi nampaknya mereka hanya tau spin cerita seperti biasa tanpa mengemukakan bukti-bukti seperti apa yang di lakukan oleh syed azidi.

ulasan-ulasan yang diberikan oleh tulang ikan..opss silap lagi!..maaf..tulang besi, bunyi serupa jek seperti apa yang di nyatakan oleh Ahmad fadhli yang memandang remeh jumlah yang keluarkan oleh pas untuk membiayai operasi gerak saraf menjatuhkan pak lah. sama ada jumlah itu besar atau kecil, ia tetap satu perbuatan yang tak boleh di maafkan lebih-lebih lagi dilakukan oleh sebuah parti yang mendakwa mengamalkan ajaran islam tetapi menghalalkan fitnah akibat taksub berpolitik. Senang citer ulama-ulama mee celup betul-betul dah ketakutan akibat dari 'permainan' yang mereka cipta sendiri. kita tunggu dan lihat

ehemm..pada sape-sape di luar sana tu yang dah gile nak 'bunuh' wali cabok tu baik rentikan aje ler. dia tu aset besar. takde wali cabok, takde la tiket ke syurga ekekek

2 comments:

  1. he he he gambar mengancam la bro

    ReplyDelete
  2. pas takut pada bayang bayang sendiri. mereka fobia keterlaluan. ini lah yang mereka dapat

    john doe

    ReplyDelete

My Blog List