Saturday, May 8, 2010

Pakatan EXTRA kurang hajarrr!..ptuih!

Bawalah Politik ke Masjid - Nasrudin Tantawi

ketika sedang melayari portal fitnah pembangkang (Haprakah) tiba-tiba mata tertumpu pada satu kolum/rencana yang di khaskan untuk ketua 'militan' dewan pemuda PAS. siapa lagi kalau bukan nasrudin tantawi. saya terus saja klick kepada tajuk. namun artikel tersebut KOSONG! Klick

kalau mengikut tajuk asal sesiapa pun boleh membuat andaian masing-masing. tetapi yang pasti ianya seperti mengulangi perkara yang sama yang di lakukan oleh seorang 'wali' sebelum ini. memang menjadi satu resam dalam rejim PAS yang suka bersifat kurang ajar. begitu juga dengan si kaki botol dari PKR yang semakin galak 'menjolok sarang tebuan' walaupun dia mengaku "saya juga orang melayu".

“Jikalau kuasa membuat perintah dan arahan dalam hal-hal agama Islam itu boleh dibuat oleh Raja Melayu tanpa merujuk kepada DUN dan berkuat kuasa serta merta tanpa diwartakan maka bererti kita kembali ke zaman Khalifah,”

petikan di atas adalah dari si kaki botol yang masih mempertahankan pendiriannya serta mempertikai titah baginda sultan selangor sebelum ini. Kita nak tahu juga bagaimana pula tindakan si wali selipar yang bermati-matian mempertahankan ketua komunis pulau pinang yang membatalkan sambutan maulud nabi? yang membenarkan orang kafir menggunakan surau bercermah di saf ke dua? meredhai orang bukan islam membacakan surah aura di pentas politik??

bagaimana pula jika orang bukan islam yang cuba memanipulasi imej seorang khalifah untuk mengelirukan umat islam tetapi menjalankan kegiatan 'tidak bermoral' dalam pemerintahannya?? beranikah si kaki botol menjelaskan prinsip beliau di hadapan ketua komunis pulau pinang atau beliau sengaja nak menyakiti hati tuanku dan orang-orang melayu??

PAKATAN A MOTHER TRUCKER!!

3 comments:

  1. walauweyyy..ini budak 2 ekor manyak kulang ajar hoo. kasi hantam sama dia olang cukup-cukup

    haiyaa sap sap suey..

    ah kong

    ReplyDelete
  2. catchy closing phrase bro hehehe


    dr. alban

    ReplyDelete
  3. semekom. PR sengaja nak cetuskan sensitiviti orang melayu dengan berselindung di sebalik agama dan cuba menarik perhatian rakyat konon2nya mereka berjuang untuk rakyat dan cuba memberi gambaran dengan mengheret dan menyamaratakan kedudukan raja2 dengan rakyat biasa

    ciss!

    ReplyDelete

My Blog List