Friday, April 30, 2010

PASRAEL: "yang bathil itu benar..yang benar itu auta"

Syed Azidi sahut cabaran Dewan Pemuda Pas

KOTA BHARU 30 April - Penulis blog, Syed Azidi Syed Abdul Aziz bersedia menyahut cabaran Ketua Penerangan Dewan Pemuda Pas Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari untuk mendedahkan individu yang memberikan wang lebih RM 4juta untuk menjalankan operasi gerak saraf bagi memburukkan kepimpinan, Tun Abdullah Ahmad Badawi.

Beliau yang merupakan penulis blog Kickdefella bagaimanapun berkata, pendedahan tersebut tidak perlu dilakukan secara terburu-buru dan bila tiba masanya beliau akan dedahkan kesemuanya. Klick!

PAS ada berani? kepimpinan tinggi ulamak PAS ada berani? ketika ni sindrom penafian terus berlegar-legar dalam kepala hotak para ulamak mee celup PAS. Sekarang masing-masing mungkin tengah berhempas pulas macam mana nak tangkis bukti yang bakal di londehkan oleh syed azidi. kalau dulu mereka sanggup mengupah dan memandang tinggi blogger seperti beliau kerana banyak 'berjasa memfitnah' kepimpinan Pak Lah sehingga terduduk namun sekarang "BOOMERANG" ciptaan mereka membuat pusingan u-turn ke arah mereka pulak

Bagaimana pun mereka masih mempunyai blogger upahan lain seperti tulang besi yang sentiasa cuba memutarbelitkan fakta demi menjaga ponggong-ponggong 'ulamak materialistik' di dalam PAS. tak hairan lah jika wali selipar tak nak cerita banyak sebab tau mulut dia macam longkang dan kalau dia dah stat bukak cerita, sikit sebanyak mesti akan 'terbabas' sana sini. Dan yang paling risau sekali pastinya ulamak mee celup di sekeliling beliau.

Of coz, kalau boleh PAS nak tutup segala bangkai, bau hanyir, bau hapak, bau peluh ketiak masing-masing agar tidak terhidu oleh rakyat tapi MAMPUKAH mereka menafikan dakwaan syed azidi bahwa dia mempunyai semua dokumen-dokumen penting seterusnya mencabar beliau mendedahkan penyelewengan yang dilakukan oleh PAS dikelantan? sebelum ini Ahmad fadhli pulak seolah-olah mengganggap remeh jumlah yang di peruntukkan utk memfitnah Pak lah. 4 juta beb!! bukan sikit punya jumlah tuuu. PAS ADA BERANI??

PASRAEL IS SUCK!

1 comment:

  1. tok garu dok garu kepala sampai botak memikirkan macammana nak handel ulama mee celup la bro

    padan muka dia

    ReplyDelete

My Blog List